HTML

survival kit

EZ VOLT: Most akkor mi lesz?! Nincs munkám, nincs pénzem. Lássuk, mit is kezdjen magával az ember, ha túlélésre játszik. Életminőség javító tippek munkanélkülieknek, naplopóknak, csóróknak. ------------------------------ És ha tud valaki valami állást, hát nem fog lelkiismereti gondokat okozni, hogy hiteltelen blogszerkesztő leszek, mert mégis van pénzem. Csak bátran: bzs.873@gmail.com ======================= EZ VAN (de lehet, hogy nem lesz): Férjhez mentem. Nincs munkám megint. Van pénzünk, de nem költhetünk, pontosabban minimalizálni kéne - részeben kíváncsiságból, részben meg ez van. Szóval a feladat adott. Megint nulla forintból kéne vidáman ellenni. ----------------------------------- Állásajánlat jöhet, de inkább erre a címre: zsuzsa.benczur@yahoo.com

2009.08.28. 14:59 BYS

Grana Padano

Címkék: élelmezés

Reggel beugrottam a csarnokba, a fővám téribe. Mostanában ezt tezsem, mert előtte megyek el biciklivel és rákaptam a kapros-túrós rétesre (pedig koránt sem tökéletes, és 195ft - de a kapor-túró kombináció teljesen rabul ejtett, meg elég is ennyi ebédre, mivel jól bereggelizek és zsírtartalékom is van a túléléshez).

Eddig mindig rögtön balra mentem, a zöldésgesek felé. Esetleg vettem az első szembejövő pultnál pogit, zsemlét.
Most jobbra kanyarodtam, mert feltűnt, hogy egy bizonyos Csarnok Greece Kft. standjánál sokan állnak, idősebbek - nekik meg nincs sokból gazdálkodni, hát tudhatnak valamit (most jutott eszembe, lehet piacokon ezt a taktikát kéne használni: lekövetni idősebbeket, hol vásárolnak). Tudtak. Van itt tejtermék, pékárú és sok más is. Én most csak a sajtokra koncentráltam, elterelték minden másról a figyelmem. Vannak Tesco márkás sajtok, nagyon izgik, meglehetős jó áron. És megtaláltam a város - tudomásom szerint legalábbis - legolcsóbb Grana Padano forrását. Nem emlékszem a pontos kilónkénti árra, a blokkból meg nem derül ki, hány deka lett a vége, hogy kiszámolhatnám, de 4000ft alatt volt, 3800- 3900 körül. Még egy kefírre (49ft) és egy különös, de finom tescos sajtra (129ft, lágy, krémes sajt ananász és manduladarabokba hempergetve, és még mézes is volt szerintem, édes) költöttem.

Csarnok Greece Kft., Vásárcsarnok
Mindjárt a főkapuval szemben, jobb kéz felé.
(Tudta valaki, hogy a csarnoknak egész rendesen szerkesztett weboldala van?)

A kemény sajtokról:
Tudom, elsőre drágán hangzik. De teljesen rászoktam pár éve. (Igazából minden egy hófehér, kemény juhsajttal kezdődött, amit Kaisersekben és Sparokban lehetett kapni, de már nem - teljesen odáig voltam érte). Nagyon szeretem a sajtot, de néha - ahhoz elég gyakran, hogy bosszantson - mégis megesik, hogy nem fogy el és elkezd megpenészedni. Ilyenkor körbevagdosom, és ráolvad majd valamire, de mégiscsak bosszant. Nos, a kemény sajtok ugyan egyszerre nagyobb erőforrást igényelnek, de végtelen sokáig elvannak a hűtőben és nagyon kevéssel is csodát lehet tenni - nagyon intenzív ízű. Nem kell ráreszelni mind a 20dekát egy kajára. Szóval hosszabb távon szerintem messze költséghatékonyabb, mint bármelyik puhább sajt. Az ízükről meg már nem is beszélve.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://survivalkit.blog.hu/api/trackback/id/tr91348584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása