HTML

survival kit

EZ VOLT: Most akkor mi lesz?! Nincs munkám, nincs pénzem. Lássuk, mit is kezdjen magával az ember, ha túlélésre játszik. Életminőség javító tippek munkanélkülieknek, naplopóknak, csóróknak. ------------------------------ És ha tud valaki valami állást, hát nem fog lelkiismereti gondokat okozni, hogy hiteltelen blogszerkesztő leszek, mert mégis van pénzem. Csak bátran: bzs.873@gmail.com ======================= EZ VAN (de lehet, hogy nem lesz): Férjhez mentem. Nincs munkám megint. Van pénzünk, de nem költhetünk, pontosabban minimalizálni kéne - részeben kíváncsiságból, részben meg ez van. Szóval a feladat adott. Megint nulla forintból kéne vidáman ellenni. ----------------------------------- Állásajánlat jöhet, de inkább erre a címre: zsuzsa.benczur@yahoo.com

2009.08.21. 15:19 BYS

Nyaralás: szauna, sós illat

Címkék: szabadidő

Fél kettő felé szokás szerint megjött a napsáv a szobába. Gondoltam akkor most elmegyek nyaralni. Összekevertem a sót és a dióolajat, átdörzsöltem magam tetőtől talpig, letusoltam, lecsavartam magamról az inget, ráfeküdtem. Megfeledkeztem a testem csúfságairól, zavartalanul elnyúltam pőrén. Izzadok, néha egy kis szellő, rezeg a menta az ablakban, kinyíltak a kis fehér virágok, belesüt a szemembe a nap, lejjebb csúszok, így az ablak kereszt akármilye árnyékot vet a fejemre. Sós illat van a levegőben, csorog rólam a víz, perszel a nap.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://survivalkit.blog.hu/api/trackback/id/tr981328122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása