HTML

survival kit

EZ VOLT: Most akkor mi lesz?! Nincs munkám, nincs pénzem. Lássuk, mit is kezdjen magával az ember, ha túlélésre játszik. Életminőség javító tippek munkanélkülieknek, naplopóknak, csóróknak. ------------------------------ És ha tud valaki valami állást, hát nem fog lelkiismereti gondokat okozni, hogy hiteltelen blogszerkesztő leszek, mert mégis van pénzem. Csak bátran: bzs.873@gmail.com ======================= EZ VAN (de lehet, hogy nem lesz): Férjhez mentem. Nincs munkám megint. Van pénzünk, de nem költhetünk, pontosabban minimalizálni kéne - részeben kíváncsiságból, részben meg ez van. Szóval a feladat adott. Megint nulla forintból kéne vidáman ellenni. ----------------------------------- Állásajánlat jöhet, de inkább erre a címre: zsuzsa.benczur@yahoo.com

2009.08.30. 15:12 BYS

Redőny, reluxa

Címkék: otthon

A dolog úgy kezdődött, hogy anyuék kimentek egy hétre a húgomékat meglátogatni. Kikísértem őket a reptére, aztán már nem volt kedvem hazajönni. Így kint aludtam a régi szobámban. Reluxa van az ablakon. És feküdtem az ágyon, enyém volt egy egész lakás, a holdfény (valójában a közvilágítás) sávokban beszűrődött az ágyra. Olyan romantikus volt.
Akartam egy ilyet.

Ketten lakunk egy szobában, én a galéria alatt, Zoli a galérián. Nincs nagyon privát szférám, bár Z. rendkívül tapintatos. Valamikor írtam már, hogy átrendeztem a szobát. Sokkal jobb, de most még tovább fejlesztettem. Kitaláltam, hogy belógatok valami redőny félét. Sokat nem takar, de valamelyest kuckósabb, innen bentről legalábbis, meg át tud szűrődni rajta szépen a fény és így pl. caprira tudom képzelni magam.
Ikeában akartam venni, de nem volt, szerencsémre - legalábbis nem annyiért, amennyit szántam rá. Gondoltam majd obi, vagy ilyesmi, veszek gyékényt pl..
Tegnap anyunál szelektáltam a cuccaim közt, és találtam, majd elkunyeráltam egy bambusz rolót. Most itt lóg. Izgatottan várom, hogy elérjen idáig a napsütés és átszűrődjön. Már az alját nyaldossa. (Este már bevált - nem látom pontosan a rondafalú szemközti épületet, de átsejlenek a növények az ablakban, meg némi fény.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://survivalkit.blog.hu/api/trackback/id/tr941348604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása