HTML

survival kit

EZ VOLT: Most akkor mi lesz?! Nincs munkám, nincs pénzem. Lássuk, mit is kezdjen magával az ember, ha túlélésre játszik. Életminőség javító tippek munkanélkülieknek, naplopóknak, csóróknak. ------------------------------ És ha tud valaki valami állást, hát nem fog lelkiismereti gondokat okozni, hogy hiteltelen blogszerkesztő leszek, mert mégis van pénzem. Csak bátran: bzs.873@gmail.com ======================= EZ VAN (de lehet, hogy nem lesz): Férjhez mentem. Nincs munkám megint. Van pénzünk, de nem költhetünk, pontosabban minimalizálni kéne - részeben kíváncsiságból, részben meg ez van. Szóval a feladat adott. Megint nulla forintból kéne vidáman ellenni. ----------------------------------- Állásajánlat jöhet, de inkább erre a címre: zsuzsa.benczur@yahoo.com

2009.08.23. 19:17 BYS

70% kakaó

Címkék: szabadidő élelmezés

Fújt a szél (szellő), eső előtti szag volt - na jó: dehogy éreztem, de lett aztán zuhé -, forgolódtam. Nem bírtam elaludni. Feküdtem, korán volt (9 felé), álmos voltam és nem ment. Felkeltem. Kivettem a csoki-kockát a hűtőből - nem ettem meg végül reggel: beleharaptam és mégsem kívántam. Töltöttem a portói poharamba tejet. Lusta voltam meglangyosítani, pedig dukált volna. Félretoltam a szellőztetett kecskeszőrt, felültem az ablakba a növények közé. Leszálltam. Hoztam egy gyertyát is. Ezaz.

70% kakótartalmú bio csoki a Sparból: 150Ft. Viccen kívül. Egy tábla. Tiszta kakaó.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://survivalkit.blog.hu/api/trackback/id/tr211333226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása