HTML

survival kit

EZ VOLT: Most akkor mi lesz?! Nincs munkám, nincs pénzem. Lássuk, mit is kezdjen magával az ember, ha túlélésre játszik. Életminőség javító tippek munkanélkülieknek, naplopóknak, csóróknak. ------------------------------ És ha tud valaki valami állást, hát nem fog lelkiismereti gondokat okozni, hogy hiteltelen blogszerkesztő leszek, mert mégis van pénzem. Csak bátran: bzs.873@gmail.com ======================= EZ VAN (de lehet, hogy nem lesz): Férjhez mentem. Nincs munkám megint. Van pénzünk, de nem költhetünk, pontosabban minimalizálni kéne - részeben kíváncsiságból, részben meg ez van. Szóval a feladat adott. Megint nulla forintból kéne vidáman ellenni. ----------------------------------- Állásajánlat jöhet, de inkább erre a címre: zsuzsa.benczur@yahoo.com

2009.07.09. 21:18 BYS

Tonhal

Címkék: szabadidő élelmezés

Nem tudom palástolni az izgatottságom - kiderült, hogy nem vagyok itt egyedül. Olvassa egy kedves fiú a blogot. Elképesztő. És írt nekem. Úgyhogy ezt most akkor neki ajánlom:

Életem egyik legjobb vacsoráját költöttem el az imént (mondjuk, azért úgy alig másfél órája).
Jöttem hazafelé a meditációról, erősnek, szerencsésnek éreztem magam, s annyira élveztem, hogy úgy döntöttem nem számít a pénz, megveszem vacsorára, amit megkívánok, lett légyen az bármi. Huhh, de jó, hogy nem a lazac volt az, mert így mégsem költöttem sokat, mindössze 400Ftot.
Szóval szerencsémre friss kiflit és tonhalkonzervet (mármint tonhalat, konzervből) akartam enni. Ritkán támad kedvem halra, sajnos, pedig tudom, milyen egészséges is. Meg azért nem is nagyon olcsó. De minden pénzt megér az omega3 zsírsav. Szóval, hogy ezt vettem. Kivételesen jó volt a kifli is, kedvemre való. Szuper elégedett voltam magammal, már csak a vásárlás miatt is. Hazajöttem, végre a Papa is befejezte - bocs Papa -, lerakhattam a telefont és nekiláthattam az áhitott vacsorának.

Hogy én milyen körülményesen és erőlködve írok...
Szóval annyi, hogy magamhoz vettem egy tányért, recés kést, nekidőltem a fiókos szekrénykémnek az ablak előtt, kinyitottam egy tenger fotónál az olasz ElleDecort, és így igen egyszerűen, csak zacsiból, konzervdobozból elnyammogtam a kifliket haldarabkákkal. Olyan jól esett! Egyszerűen semmi különös, de jár a szellő, és csak nagyon jól esett, amit ettem. Aztán eldőltem hanyatt ott helyben, fejem alá kulcsoltam a halszagú-olajos kezem (gratulálok, de már mindegy) és néztem ki az ablakon. Már van a párkányon pár növény, egy kis csíkon az égboltot is láttam, a gerincem kiegyenesedett, a lábam felsóhajtott, és ennyi. Ennyi kell a boldogsághoz.

Igen, gondolom, negédesen hangzik, vagy mintha mórikálnám magam, de hát higgyetek: ez most ennyi.

Jó éjt András, álmodj szépeket!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://survivalkit.blog.hu/api/trackback/id/tr801237169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása