HTML

survival kit

EZ VOLT: Most akkor mi lesz?! Nincs munkám, nincs pénzem. Lássuk, mit is kezdjen magával az ember, ha túlélésre játszik. Életminőség javító tippek munkanélkülieknek, naplopóknak, csóróknak. ------------------------------ És ha tud valaki valami állást, hát nem fog lelkiismereti gondokat okozni, hogy hiteltelen blogszerkesztő leszek, mert mégis van pénzem. Csak bátran: bzs.873@gmail.com ======================= EZ VAN (de lehet, hogy nem lesz): Férjhez mentem. Nincs munkám megint. Van pénzünk, de nem költhetünk, pontosabban minimalizálni kéne - részeben kíváncsiságból, részben meg ez van. Szóval a feladat adott. Megint nulla forintból kéne vidáman ellenni. ----------------------------------- Állásajánlat jöhet, de inkább erre a címre: zsuzsa.benczur@yahoo.com

2009.08.18. 20:24 BYS

Vacsora: körpanorámával

Címkék: szabadidő élelmezés

Uhh, mennyivel jobb máris! Végre levegőn, mehetek haza. Lassan csordogáltam csak, egyenesítgettem a tagjaim, lélegeztem. Fel a Szabadság hídra, upsz, szél. Még lassabban. Ó. De ez csodálatos. Fekete és fodros a Duna. Jön egy uszály. Megvártam. Átment alattam. Ni, hihi, egy gumimedence vizipisztolyokkal a két Volkswagen között. De jó lehet nekik. Hú, de éhes vagyok. Megeszem a halat, meg a parikat, amit ebédre elmúlasztottam, mert nem azt kívántam. Na jó. Nekem itt kell ennem. Minek mennék haza, ott nem jó, itt meg isteni. Eltekertem a Kálvinra a pékig, vettem kiflit is. Vissza a hídra. Lekötöttem a biciklit, felkúsztam a - mi az, hogy hívják? A szegecses tartó izére. Előttem a Duna, lábaim alatt - hú, de retkes vagyok - a város, megy le - komolyan, épp akkor bukott le - a nap a Gellért hegy mögött. Hihetetlen fények, már semmi bajom, kifújt mindent a fejemből a szél, csipegetem a füstölt halat, rágom a szikkadt kiflit. Csodálatos. Jó ez a város. Az élet már majdnem megint szép.

Pedig ma valami nagyon különös napom volt. Annyira bepörgettem magam, nem is tudom igazán megmondani, min (a bénaságomon, töketlenségemen, hogy nem bánik velem kesztyűs kézzel a világ, hogy tuti lehetetlen alaknak gondolnak, etc., etc.). Egy hajszál választott el, hogy felmondjak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://survivalkit.blog.hu/api/trackback/id/tr551320405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása