HTML

survival kit

EZ VOLT: Most akkor mi lesz?! Nincs munkám, nincs pénzem. Lássuk, mit is kezdjen magával az ember, ha túlélésre játszik. Életminőség javító tippek munkanélkülieknek, naplopóknak, csóróknak. ------------------------------ És ha tud valaki valami állást, hát nem fog lelkiismereti gondokat okozni, hogy hiteltelen blogszerkesztő leszek, mert mégis van pénzem. Csak bátran: bzs.873@gmail.com ======================= EZ VAN (de lehet, hogy nem lesz): Férjhez mentem. Nincs munkám megint. Van pénzünk, de nem költhetünk, pontosabban minimalizálni kéne - részeben kíváncsiságból, részben meg ez van. Szóval a feladat adott. Megint nulla forintból kéne vidáman ellenni. ----------------------------------- Állásajánlat jöhet, de inkább erre a címre: zsuzsa.benczur@yahoo.com

2009.08.09. 12:12 BYS

Reggeli: Diósjenő

Címkék: szabadidő élelmezés

Elképesztő egy hétvégém van, le vagyok nyűgözve. De most csak egy kis szelete érdekes a blog szempontjából:
Barátaim csinálnak egy kutyás szemléletmód tábort, Diósjenőn, tóparton sátrazva. Lecsalogattak, én meg nem álltam ellen. Pénteken munka után hazavágtattam - amennyire ezt lehet BKVval -, 5 perc alatt összepakoltam, összesütöttem a szendvicssütővel minden maradékom, szalvétába csomagoltam és irány Diósjenő. Sosem jártam erre. Lenyűgöző. Szuper volt az odavezető út is. Vácig semmi különös, ott át kellett szállni kis pirosra, ami rogyásig volt tömve emberekkel. Felszállok, pontosabban felkúszok, ott áll szemben Dave Gahan, van vagy 21 éves, párologtunk, meg szemeztünk, aztán beszédbe elegyedett velem - bár a zakatolástól egy szavát nem hallottam, csak, hogy adjam meg a számom.
Na, de nem is ez a lényeg (mármint dehogynem, de nem itt). De kár, mert még le sem írtam, mennyire jó volt a jenei állomáson várakozni is, meg éjjel a tóban holdfényben, pucéran fürdőzni, ülni a stégen és beszélgetni a hideg vizes törülközőbe csavarva és így tovább. Sajna ezeket át kell ugorjam, hogy végre a tárgyra térjek.
Szóval ott összefutottam a Győzővel, és mondta, megy másnap a lovakhoz, meg valami versenyre Csákvárra, menjek. Mondom jó. Naná. Úgyhogy hajnalban keltem, jól átfagytam éjjel a nyirkos hidegben (mert nekem ugye nyitva kell hagyni a sátorajtót, hogy a fejem kilógjon a holdat, meg felhőket nézve), leslattyogtam a közeli kempingig, álldogáltam a meleg víz alatt vagy fél órát, aztán ültem a stégen, nemigen ment a meditáció, megelégedtem azzal, hogy én megróbáltam, aztán csoportkép és elindultunk.
Ööö. Ja igen, hogy nem regényt kell írni.


Tehát elindultunk, és megálltunk reggeliért a boltban. 120Ft-ot költöttem, ezzel elnyerve Győző elismerését. Sokéves túlélési gyakorlatom első kézzel fogható eredménye: most előszőr ismerték el a tudásomat, őszintén. Mondjuk én is meglepődtem, mikor a pénztáros mondta az öszeget.
Egyszerűen megint minden tökéletes volt és tényleg elégedett voltam magammal: tápláló, tápanyagban gazdag, szuperolcsó és megfelelt annak a kritériumnak, hogy kocsiban, menetközben is el lehessen fogyasztani.

Jenei reggeli - 120Ft.
Alföldi kefír: 59Ft
Kifli: 20Ft
Egy kisebb fürt szőlő: 40Ft

(Még jobb, ha kb. +10Ftot rászánunk és veszünk - ha kapunk - korpás, vagy +50ftért magvas, barna zsömlét.)

Ja, az út lefelé persze nem volt ingyen, ezzel nem dicsekszem itt, de a tanulság ebből a kikapcsolódásból is az, hogy barátkozz, mert így lehívnak ingyen nyaralni, kocsival meg hazavisznek.

Jaj, de még volna mit mesélni! Fülig szerelmes vagyok az állatorvosba, aki megvarrta szegény Szutyi dróttal átvágott lábát és borzasztóan zavarba ejtett, amikor sietve tudomására akartam hozni - kihasználva, hogy a Győző mérlegelte a kába kutyáját -, hogy neem-nem, dehogy, nem vagyunk egy pár. Sikertelenül. Belezavarodtam, és most lehet nem tudja, hogy nyugodtam elkérheti hétfőn a számom a Győzőtől, mikor visszamegy a sebet megnézetni. Pedig ez olyan férfi, akivel szeretnék együtt is élni, nem csak megtetszett.
És még mennyi minden!
Imádok élni!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://survivalkit.blog.hu/api/trackback/id/tr271297986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása